در اینجا از کسب و کارها صحبت خواهیم کرد و آن ها را بررسی می کنیم

خدمات مدیکال توریسم السید تور

چهار شنبه 14 آبان 1399 ساعت 20:19 | بازدید : 153 | نویسنده : هیچ کس | ( نظرات )

El Cid Tourismo Espana یک شرکت اسپانیایی است که در بارسلون مستقر است. ما خدمات مختلف گردشگری مانند ماجراهای سفارشی یا تورهای پزشکی در سراسر جهان را ارائه می دهیم. خاورمیانه و ترکیه از تخصص های ما هستند. ما با همکاری آژانس مسافرتی Sunseir تورهای محلی را در ایران ، ترکیه و U.A.E ارائه می دهیم.

چشم انداز ما این است که شکاف فرهنگی بین اروپا و ملت های کشورهای خاورمیانه را برطرف کنیم. این ممکن است هنگامی اتفاق بیفتد که گردشگران از کشورهای هر دو منطقه بازدید کرده و به شباهت های فرهنگی پی ببرند. El Cid Tourismo Espana تلاش می کند تا این نوع سفرها را تسهیل کند و شباهت های فرهنگی را نشان دهد که پیام صلح در سراسر جهان را ارائه می دهد. مأموریت ما این است که به شماره یک مجری تور خروجی در اروپا تبدیل شویم. ElCid Turismo Espana با آژانس مسافرتی Sunseir ، یک مارک مسافرتی رسمی در ایران همکاری می کند. کلیه بسته ها و خدمات توسط مشاوران سفارشی سفارشی و متخصص در جهانگردی خاورمیانه با بیش از 15 سال تجربه طراحی شده اند.

چرا تور ElCid؟


به نظر می رسد سفر دور یک تجربه ارزشمند است ، اما ما ثابت خواهیم کرد که این درست نیست. خدمات با کیفیت بالا ، حتی V.I.P.s ، با قیمت های رقابتی ارائه می شوند.چه کسی فکر می کند سفر به خاورمیانه ، و احساس یک محلی بودن در همان زمان غیرممکن است؟ ElCid بسته های تجربه داخلی مانند بازار و حمام ایرانی را ارائه می دهد.اگر فکر می کنید هزینه های پزشکی در اروپا زیاد است و به خدمات پزشکی درجه یک نیاز دارید ، تور ElCid بسته های گردشگری سلامت را در ترکیه و ایران ارائه می دهد.

سفر انفرادی تجربه زیبایی است که شما را مجبور به رشد می کند و احساس اطمینان را در شما ایجاد می کند. در سال های اخیر ، افراد بیشتری به دلایل مختلف قصد سفر انفرادی را دارند. برخی ممکن است به جای این که "به گروهی از دوستان ، خانواده یا شریک زندگی خود" گره خورده باشند ، آزادی را بخواهند تا هر زمان که بخواهند انجام دهند. برخی ممکن است برای رشد شخصی خود به تنهایی سفر کنند یا به دنبال چیزی عمیق تر از ماجراجویی انفرادی خود باشند. به هر دلیلی که داشته باشید ، تور ElCid پیشنهادات ویژه ای به شما به عنوان یک مسافر انفرادی ارائه می دهد.

https://www.medicaltourism.com/

https://www.elcidtour.com/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای کسب و کار و آدرس donyayekasbokar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 30
:: بازدید سال : 448
:: بازدید کلی : 1459