در اینجا از کسب و کارها صحبت خواهیم کرد و آن ها را بررسی می کنیم

مراقبت از پوست : ضد آفتاب و لایه بردار

سه شنبه 21 مرداد 1399 ساعت 11:58 | بازدید : 106 | نویسنده : هیچ کس | ( نظرات )

مراقبت از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید بر هیچ کسی پوشیده نیست. برای محافظت از پوستمان، چاره‌ای جز استفاده از ضد آفتاب نداریم. با ما همراه باشید تا با نکات ارزشمندی در هنگام خرید انواع ضد آفتاب آشنا شوید.

انتخاب ضد آفتاب

ضد آفتاب، محصول مهم در مراقبت از پوست

ضد آفتاب یک سد محافظت از پوست از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید (UVA و UVB) است.

UVA هنگام برخورد به پوست بدون محافظ، به مرور زمان سبب ایجاد چین و چروک، انواع لک و ضخیم شدن پوست می‌شود.

UVB در صورت برخورد با پوست بدون محافظ، باعث قرمزی، آفتاب سوختگی و سرطان پوست می‌گردد.

نکته: هنگام خرید یک ضد آفتاب به دنبال واژه Broad Spectrum روی جعبه آن باشید. این عبارت بدان معناست که ضد آفتاب انتخابی، از پوستتان در برابر هر دو اشعه مضر UVB و UVA محافظت می‌کند.

 

ضد آفتاب فیزیکی و ضد آفتاب شیمیایی

ضد آفتاب‌ فیزیکی حاوی مواد معدنی به رنگ سفید همچون زینک اکساید بوده که جذب پوست نمی‌شوند و سبب انعکاس اشعه خورشید از روی پوست می‌شوند.

ضد آفتاب‌های شیمیایی اشعه‌های نور خورشید را جذب و سپس به گرما تبدیل می‌کنند. این دسته از ضد آفتاب‌ها برای پوست‌های به شدت حساس یا افرادی که پوست قرمزی دارند، توصیه نمی‌شود زیرا که قرمزی پوستشان را تشدید می‌کند.

 

 نکات مهم هنگام استفاده از ضد آفتاب‌ها- مهم‌ترین محصولات مراقبت از پوست

 

  • ·         استفاده از ضد آفتاب 20 دقیقه قبل از بیرون رفتن
  • ·         تمدید هر 2 ساعت یکبار ضد آفتاب
  • ·         استفاده از ضد آفتاب بر روی لب‌ها و کناره‌های آن
  • ·         زدن مقدار کافی به روی پوست
  • ·         استفاده در منزل و زیر سقف
  • ·         استفاده از ضد آفتاب بر پایه آب برای پوست چرب یا آکنه دار
  • ·         استفاده از ضد آفتاب در دوران بارداری و شیردهی
  • ·         استفاده از ضد آفتاب برای کودکان از 6 ماهگی

 

دلایل بروز جوش و استفاده از ضد آفتاب‌های ضد جوش

پوست یک عضو تنفسی و تسهیل کننده برای خروج برخی ترکیبات مهم از درون بدن به سوی خارج است. افزایش ترشحات غدد چربی موجب افزایش چربی پوست، تجمع بیش از حد فولیکول‌ها، ایجاد آکنه‌ و تخریب بافت پوست و در نتیجه اختلال در عملکرد پوست می‌شود.

برای مراقبت از پوست چرب در برابر آفتاب، ضد آفتاب‌ ضدجوش توصیه می‌شود. این کرم‌ها با داشتن چربی بسیار کمتر (oil free) موجب انسداد منافذ پوستی نمی‌شوند.

 

لایه بردار صورت- محصول دیگر مراقبت از پوست

پوست ما دائما درحال بازسازی است. جایگزین سلول‌های پیر، مُرده یا آسیب‌دیده، سلول‌های جدید خواهد بود. عواملی مانند افزایش سن و یا خشکی پوست سبب می‌شود که این سلول‌های مُرده نتوانند به‌راحتی از پوست جدا شوند. تجمع این سلول‌های زائد بر روی پوست می‌تواند باعث بسته شدن منافذ پوست و شکل‌گیری آکنه در بزرگسالان شود. اینجاست که استفاده منظم و دقیق از لایه‌بردارها اهمیت خود را در مراقبت از پوست نشان می‌دهند.  

 

انواع لایه‌بردارهای صورت و نحوه استفاده از آن‌ها 

لایه‌بردارهای پوستی 2 نوع هستند: لایه‌بردارهای مکانیکی و لایه‌بردارهای شیمیایی:

  • لایه‌بردارهای مکانیکی: لایه‌بردارهای مکانیکی دارای عناصر ساینده ملایمی هستند که سلول‌های مُرده را از سطح پوست جدا می‌کنند. این نوع از لایه‌بردارها معمولا به شکل اسکراب و یا کرم‌های پاک‌کننده دارای ذرات ریز و زبر ارائه می‌شوند. با ماساژ بر روی پوست، سلول‌های مُرده به ‌علت اصطکاک از سطح پوست جدا می‌شوند. این محصولات برای افراد دارای پوست چرب یا مبتلا به آکنه بسیار مناسب‌اند.
  • لایه‌بردارهای شیمیایی: لایه‌بردارهای شیمیایی حاوی اسیدهای بسیار ملایمی‌اند که باعث حل شدن سلول‌های مرده در خود می‌شوند. این لایه‌بردارها خود به 2 دسته طبقه‌بندی می‌شوند:

v      لایه بردار حاوی آلفا هیدروکسی اسید (AHA): مناسب برای پوست‌های خشک.

v      بتا هیدروکسی اسید (BHA): مناسب برای پوست‌های چرب.

 

چه موقع از لایه‌بردارها استفاده کنیم؟

لایه‌بردارها، به عنوان محصولات مهم مراقبت از پوست ، برای استفاده روزانه مناسب نیستند. افراد دارای پوست خشک فقط یک یا دو بار در هفته و افراد دارای پوست چرب دو تا چهار بار در هفته می‌توانند پوست صورت خود را لایه برداری کنند.

 

از کجا تهیه نماییم؟

برای خرید لایه بردار انواع ضد آفتاب‌ها و محصولات پوستی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی میس و مستر مراجعه نمایید. میس و مستر فروشگاهی است که انواع برندهای شناخته شده  معتبر در زمینه مراقبت از پوست و مو، سلامت، زیبایی، بهداشت شخصی، عطر و ادکلن ارائه می‌شود.

 

https://www.missomister.com/product-category/skin-and-body/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/%d8%b6%d8%af-%d8%a2%d9%81%d8%aa%d8%a7%d8%a8-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

 

https://www.missomister.com/product-category/skin-and-body/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

 

http://www.akharinnews.com/akharinkhabar/item/152841

 

https://www.eghtesadnews.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-65/353380-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D9%88-%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%B6%D8%AF%D8%A2%D9%81%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D9%BE%D9%88%D8%AF%D8%B1

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مسواک بزنید. مسواک بزنید. مسواک بزنید

چهار شنبه 15 مرداد 1399 ساعت 11:34 | بازدید : 116 | نویسنده : هیچ کس | ( نظرات )

اهمیت شستشوی دندان و لثه ها بر هیچ کس پوشیده نیست. همه ما از دوران کودکی چه در خانواده و مدرسه و چه از طریق تلویزیون و رسانه یاد گرفتیم که باید به طور مرتب دندان های خود را مسواک بزنیم؛ اما چرا با این وجود بسیاری از ما در انجام این کار ساده کوتاهی می کنیم؟ بسیاری از افراد تصور می کنند که مسواک زدن مرتب تنها به زیباتر شدن لبخند و دندان ها کمک می کند. اما این یک تصور کاملاً غلط است. درست است که مسواک زدن در سفید شدن و در نتیجه زیباتر شدن دندان های شما تاثیر می گذارد اما تنها دلیل استفاده از مسواک این نیست. طبق تحقیقات فراوانی که در سال های اخیر در زمینه ارتباط بهداشت دهان و دندان و بیماری های گوناگون انجام شده است، محققان به نتایجی رسیده اند که عدم رعایت بهداشت دندان ها و لثه ها سبب بروز بیماری های جدی در بدن می شود. در ادامه به معرفی این بیماری ها می پردازیم.

بیماری های ناشی از مسواک نزدن

شاید برایتان جالب باشد که مسواک نزدن می تواند منجر به افزایش بیماری قلبی باشد. طبق تحقیقات انجام شده، عفونت لثه ها می تواند با افزایش فشار خون بر بیماری های قلبی تاثیر گذار باشد. همچنین به دلیل تولید هلیکوباکتر در لثه و انتقال آن به معده می تواند منجر به بروز زخم معده نیز باشد. مسواک نزدن علاوه بر افزایش بوی بد دهان، می تواند منجر به عفونت و آبسه لثه ها شده و این مسئله علاوه بر از بین بردن دندان ها و لق کردن آن ها می تواند یکی از دلایل بروز زوال عقل در سنین بالاتر باشد. زایمان های زودرس، ذات الریه، مشکلات کلیوی، بروز پلاک دندانی، اختلال در نعوظ و ... از مسائلی است که ممکن است در صورت مسواک نزدن با آن مواجه شوید. خرید مسواک و استفاده مرتب و درست از آن نسبت به تمامی بیماری های ذکر شده ساده تر نیست؟

چقدر و چگونه مسواک بزنیم

بسیاری از ما عادت داریم که تنها یک بار در روز دندان های خود را مسواک بزنیم، خب این از هرگز مسواک نزدن خیلی بهتر است. اما توصیه دندان پزشکان به این صورت می باشد که روزی 2 بار، صبح و شب و به مدت 2 دقیقه مسواک بزنید. اگر بعد از ناهار هم این کار را تکرار کنید در بهترین حالت قرار خواهد گرفت اما روزی دو مرتبه هم کافی است. توجه کنید که مسواک را حداقل 30 دقیقه پس از صرف غذا به دندان ها بزنید، زیرا در این مدت میزان اسید دندان ها به شدت بالاست و مسواک زدن می تواند به آن ها آسیب برساند. مسواک خود را با زاویه 45 درجه از دندان قرار داده و آن را به لثه و دندان فشار ندهید. بهتر است این کار را با آرامش انجام دهید. نخ دندان یک مرتبه در روز و آن هم شب ها قبل از مسواک زدن برای شما کافیست. اگر دچار التهاب لثه هستید با مشورت دندان پزشک خود می توانید از دهان شویه نیز استفاده نمایید. از مصرف مواد قندی به صورت پراکنده و در تعداد زیاد در طول روز خودداری نمایید.

مسواک قرار است وارد دهان شما شود. مسواک مرغوب بخرید

خرید مسواک از دست فروشان تنها به این دلیل که ارزان تر است عملی است که باید کمی به آن فکر کنید. مسواک های ارزان تر از مواد بازیافت شده تولید شده اند و شما قرار است آن را وارد دهان خود کنید. تصور کنید چه مقدار از میکروب و باکتریها قرار است از این طریق وارد دهان شما شود. همین قدر ناخوشایند که از مسواک فرد دیگری استفاده کنید. بهتر است برای خرید مسواک هزینه کرده و یک نمونه با کیفیت و اصل را تهیه نمایید و مسواک خود را هر 3 تا 4 ماه یکبار تعویض کنید. ممکن است بگویید هزینه زیادی است. در این صورت نظرتان در مورد هزینه پر کردن ساده یک دندان توسط یک دندان پزشک چگونه است. طبعا خرید مسواک خوب کم هزینه تر تمام خواهد شد. اما در بازار پر از تقلب این روزها مسواک با کیفیت را از کجا بخریم.

میس و مستر، انتخابی معتبر

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی میس و میستر، یک انتخاب معتبر برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی است. میس و مستر تمامی کالاهای خود را با ضمانت اصل بودن و ضمانت سلامت فیزیکی کالا به فروش می رساند و پس از خرید در سریع ترین زمان ممکن در آدرس اعلامی تحویل می دهد. پس از خرید از میس و میستر، شما می توانید کالای خریداری شده را در صورت پشیمانی به فروشگاه پس داده و وجه خود را دریافت نمایید. در بخش بهداشت شخصی این فروشگاه می توانید انواع مسواک را نیز مشاهده و خریداری نمایید.

 https://digiro.ir/%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%b3%d9%88%d8%a7%da%a9-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%b3%d9%88%d8%a7%da%a9-%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

https://www.amazon.in/Oral-Crossaction-Battery-Powered-Toothbrush/dp/B018IE1XSM

https://www.missomister.com/product-category/personal-health/%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%af%d9%87%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86/%d9%85%d8%b3%d9%88%d8%a7%da%a9/

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نقد و بررسی سه محصول درجه یک برای داشتن پوستی مثل آینه

سه شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 17:11 | بازدید : 156 | نویسنده : هیچ کس | ( نظرات )

پوست شما مهمترین لباسی است که دارید، پس برای داشتن پوستی زیبا و سالم باید یک برنامه کامل مراقبت از پوست داشته باشید. برای داشتن برنامه کامل هم لازم است شما محصولات مراقبت از پوست را به خوبی شناخته و بسته به نوع پوست و برنامه مراقبت از پوست تان آنها را در روتین روزانه خود قرار دهید. در زیر سه محصول بهداشتی مناسب انواع پوست برای داشتن یک روتین لایه برداری، شاداب کنندگی و جوان سازی پوست معرفی شده است. این سه محصول از برندهای معتبر خارجی هستند و کیفیت بالایی دارند. در ادامه به نقد و بررسی این سه محصول پر طرفدار می پردازیم.

 مراقبت پوست

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


با سه پاک کننده محبوب این روزها آشنا شوید!

چهار شنبه 1 مرداد 1399 ساعت 19:7 | بازدید : 123 | نویسنده : هیچ کس | ( نظرات )

تونر و میسلار واتر هر دو جزئی از مراحل روزانه پاکسازی و مراقبت از پوست هستند. برای این که یک پوست فوق العاده داشته باشید، باید به پوست تان برسید و از محصولات مراقبت از پوست و پاک کننده های مناسب استفاده کنید. این مراقبت روزانه به این معنا است که شما هر روز باید با محصولات مناسب، صورتتان را بشویید و سپس آبرسانی کنید. در این مقاله به نقد و بررسی سه تا از بهترین محصولات در این زمینه پرداخته ایم، تا شما خرید هوشمندانه و راحت تری را تجربه کنید. با این سه پاک کننده پر طرفدار بیشتر آشنا شوید:

  1. محلول میسلار واتر بایودرما مدل Sensibio H2O

  2. تونر صورت باباریا حاوی عصاره آلوئه ورا
  3. تونر گلاب عارضی

اما چی باعث شده است که این سه محصول اینقدر طرفدار پیدا کنند؟! در ادامه به بررسی تک تک ویژگی ها و خصوصیات این محصولات و کاربردشان خواهیم پرداخت.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای کسب و کار و آدرس donyayekasbokar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 28
:: بازدید سال : 446
:: بازدید کلی : 1457