در اینجا از کسب و کارها صحبت خواهیم کرد و آن ها را بررسی می کنیم

نکاتی درباره جراحی بینی

دو شنبه 16 فروردين 1400 ساعت 23:40 | بازدید : 125 | نویسنده : هیچ کس | ( نظرات )

بینی از ویژگی های بارز چهره شماست. این امر بر نحوه نگاه به صورت شما تأثیر می گذارد. بینی شما ممکن است خیلی بلند یا خیلی پهن باشد ، یا ممکن است یک برجستگی روی پل آن آزار داده شود. یا شاید فقط نوک بینی شما بد شکل باشد.

طی چند سال گذشته ، اصلاح بینی به یک روش جراحی زیبایی بسیار محبوب تبدیل شده است. داشتن بینی بزرگ یا نامرتب ممکن است احساس نارضایتی کند و شاید عزت نفس خود را از دست بدهد. این ممکن است از سنین پایین آغاز شده باشد ، زیرا جوانان نسبت به ظاهر متفاوت و تحریک شدن در این باره بسیار حساس هستند. با انتخاب اصلاح بینی ، بینی شما با سایر قسمتهای صورت شما هماهنگ می شود.

برخی از افراد دارای تیغه بینی انحرافی هستند که بینی آنها را مسدود می کند بنابراین مجبور می شوند از طریق دهان شما نفس بکشند. در بسیاری از موارد ، اصلاح سپتوم می تواند این مشکل را برطرف کند. فقط در صورتی که بینی شما کاملاً رشد کرده باشد ، برای انجام عمل بینی در نظر گرفته می شوید. مهمتر از همه ، شما باید بیش از هجده سال داشته باشید و روش کار باید چیزی باشد که شما می خواهید و خواسته شخص دیگری شما را تحریک نمی کند. اصلاح بینی بهبودی را ارائه می دهد ، اما کمال نیست. جراحی اصلاح شکل می تواند اعتماد به نفس شما را بازیابی کرده و دیگر نظرات ناخواسته اطرافیان را جلب نکند.

قیمت های اصلاح بینی

قیمت اصلاح بینی بستگی به نوع اصلاح بینی دارد. اصلاح پل بینی اغلب برای بهبود زیبایی بینی انجام می شود ، در حالی که اصلاح سپتوم معمولاً برای بهبود روش عملکرد بینی انجام می شود. اما این دو رویه همچنین می توانند ترکیب شوند. این اغلب عامل تعیین کننده در تعیین قیمت انواع مختلف روش های اصلاح بینی است. اصلاح نوک بینی روش کوچکتری است که می تواند تحت آرام بخشی موضعی انجام شود. برای اطلاع از قیمت اصلاح بینی به صفحه قیمت های ما بروید.

مشاوره جراح پلاستیک

مشاوره همیشه با جراح پلاستیک انجام می شود که رویه شما را انجام می دهد.
در طول این مشاوره می توانید بحث کنید که چه چیزی بیشتر از همه در مورد بینی شما را آزار می دهد و چه چیزی را می خواهید تغییر دهید. جراح پلاستیک شما برای پرونده پزشکی شما عکس می گیرد و بینی شما را معاینه می کند. سپس جراح استخوان و قسمت های غضروف بینی و همچنین وضعیت تیغه بینی و ضخامت پوست شما را بررسی می کند. جلوی آینه ، هر دو در مورد آنچه می خواهید با توجه به اصلاح بینی خود به دست آورید صحبت خواهید کرد. بعد از معاینه بینی و بحث در مورد نتایجی که می خواهید بدست آورید ، جراح پلاستیک مناسب ترین روش جراحی را برای شما پیشنهاد می کند و از طریق آن با شما صحبت می کند. در جلوی آینه به شما نشان داده می شود که این تکنیک شامل چه مواردی است و از نظر نتایج نهایی می توانید انتظار داشته باشید. دوره بهبودی پیش بینی شده و هر گونه خطرات و عوارض نیز با شما صحبت خواهد شد.

سپس در موقعیتی قرار خواهید گرفت که می توانید به درستی تصمیم بگیرید. جراح پلاستیک قبل و بعد از عکس برداری از روش های اصلاح بینی که قبلاً انجام داده اند ، به شما نشان می دهد و سپس فرصت بیشتری برای پرسیدن س questionsالاتی خواهید داشت. بعد از این ، جراح پلاستیک عکس های قبل و بعد از عمل اصلاح بینی را به شما نشان می دهد. سپس خلاصه ای از مشاوره شما در یک برنامه درمانی آورده خواهد شد و قیمت اصلاح بینی با شما در میان گذاشته خواهد شد. اصلاح بینی ممکن است بسته به آنچه می خواهید به دست آورید و توصیه های جراح پلاستیک متفاوت باشد. این مشاوره تقریباً 45 دقیقه به طول خواهد انجامید و هدف آن اطلاع رسانی شما به صورت واضح و کامل تا حد ممکن است.

مشاوران

به دنبال اولین مشاوره با جراح پلاستیک خود ، شما یک قرار ملاقات با مشاور خود خواهید داشت. هدف از این قرار ملاقات این است که در مورد جنبه های کلی تنظیم شده با توجه به اصلاح بینی به شما بگوید.

روش

اصلاح بینی تحت بیهوشی عمومی و به عنوان یک روش مراقبت روزانه انجام می شود. اصلاح نوک بینی تحت آرام بخشی موضعی انجام می شود. این بدان معناست که شما می توانید در همان روز ، همراه با یک بزرگسال دیگر ، به خانه بروید.

قبل از عمل ، جراح پلاستیک شما دوباره مراحل جراحی را با شما انجام می دهد. آنها با دقت مطابق با برنامه عمل بینی شما را علامت گذاری می کنند. سپس متخصص بیهوشی شما را بیهوش می کند.

اصلاح نوک بینی

برشی در داخل بینی ایجاد می شود و سپس نوک بینی مطابق با برنامه درمانی شکل می گیرد. سپس جراح پلاستیک نوک بینی را ثابت کرده و از داخل به بیرون بخیه می زند. سپس آنها روی بینی گچ می زنند ، که نباید قبل از معاینه بعد از هفته اول آنها را بردارید.

اصلاح کامل بینی

برشی در داخل بینی ایجاد می شود که از طریق آن استخوان و غضروف اسکلت بینی برچیده می شود. در تعدادی از موارد ، برشی در پل پوستی بین سوراخ های بینی ایجاد می شود.
سپس جراح پلاستیک تنظیمات اسکلتوی بینی را انجام می دهد

 

Is it safe to get a nose job in Turkey?

Aquiline nose

Roman nose

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای کسب و کار و آدرس donyayekasbokar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 21
:: بازدید ماه : 34
:: بازدید سال : 419
:: بازدید کلی : 1430